11 februari 2010

Fringe

Snart börjar en av mina favoritserier "Fringe" på 5an, och Mattias och jag har precis sett klart på filmen "surogates" med bland annat Bruce Willis, den var väldigt bra. Blev en riktig tv kväll som tyvärr också inehöll mycket godis... va så orkeslös att jag köpte hem för mycket. Kunde inte konsentrera mig på det jag läste, men efter att jag ätit socker så är det mycket bättre... förstår inte varför.
Idag har jag pluggat en stor del av dagen, ett arbete ska vara inne imorgon och sen redovisas muntligt på måndag. Idag fick jag veta att hela arbetet skulle vara på 2 sidor när jag ahde skrivit 4 sidor om min del som är ungefär halva arbetet... så det har tagit mig mycket tid att försöka korta ner arbetet utan att det ska saknas saker.
Nu är bilen inlämnad igen också, så imorgon får jag förhoppningsvis tillbaka henne med mycket bytt så hon ska hålla längre.

Etiketter: ,

9 kommentarer:

  • Anonymous Dragana skrev 11 februari, 2010 22:46 detta:

    Vad var det för fel på bilen?  

  • Anonymous Classy skrev 11 februari, 2010 23:04 detta:

    Det är ju inte det... Ena sekunden vill man en sak och i andra en annan... Precis, tror nog också att det är så ibland.

    Nån gång ibland så måste man kunna äta "onyttigt" också :) Du går nog ner dina kilon ska du se :)
    Ja du, vill gå ner lite till vid lår å så. Men kommer kombinera det med träning och inte gå ner för mycket... :)
    Vad jobbigt, va det något du inte tålde då elr?
    Haha, okej :P Min dag har varit helt okej, har städat å haft mig här hemma. Händer inte så mycket mer under vardagarna :P  

  • Anonymous Sandra skrev 12 februari, 2010 00:19 detta:

    Haha min kille är typ kär i Bruce Willis, tycker han är så jäkla bra!! :P

    svar: Ja karaoke är himla roligt. Singstar är ju bäst :)

    Är den? Vad trist =/ Vad är det för fel denna gången?

    Det blir ju lätt så tycker jag. Ursäker finns det gott om :P

    Vad härligt, det är en fantastisk stad. Du får inte missa pannkakorna haha! Nja inte direkt någonting speciellt sådär jag bara älskar hela staden.. med alla kanaler och mysiga caféer och alla vackra blommor, konsten och allting.. hela stan är bara underbar :)

    Nejdå jag är nöjd där jag är och vem vet.. vi kanske kommer iväg senare i livet men just nu är det fotbollen som bestämmer, så just nu vet man inte vart vi bor nästa år. Spänannde! :)  

  • Blogger Kashaya skrev 12 februari, 2010 00:29 detta:

    Måste kika på Fringe någon gång, har aldrig sett den serien.

    Sv. Ja det är lite trist att ha seminarie så sent.. men som sagt, hade tid att läsa lite innan iallafall.

    Hoppas du får tillbaka bilen snabbt från servicen också då.=)

    Okey, jobba är ju trevligt så man får lite extra pengar men jobbigt förstås om man behöver plugga också.

    Ja verkligen. Gillar inte alls deltävlingarna i Melodifestivalen.  

  • Anonymous Anneli skrev 12 februari, 2010 08:18 detta:

    Jag tror det där med fokus med hjälp av sockret har att göra med någon kemisk process i hjärnan. Fast det kan ju vara något placebo, att man själv tror att man blir mer fokuserad av godis så när man äter det så blir man det. Du får testa om det går att övertala dig att du blir mer fokuserad om du äter frukt istället ;-D Kan ju vara så att du ätit för lite under dagen med och behövde energi.

    Sv: Javisst har mån-tors gått bra. Nu ska jag bara sköta mig i helgen också. Lite kommer jag nog unna mig, problemet är att jag i vanliga fall unnar mig mycket både fredag, lördag och söndag. Förstår inte varför helgen är så mycket svårare än vardagarna...

    Nej, det är inte lätt att äta rätt när man ska bort. Du får ta nya tag efter helgen istället =D  

  • Anonymous Anonym skrev 12 februari, 2010 08:29 detta:

    fringe är bra! :)

    sv: hhi, ja

    /neafoshoo  

  • Anonymous N I L M A skrev 12 februari, 2010 13:10 detta:

    aldrig hört talas om den serien faktiskt :s

    sv: det är en hyresrätt :)  

  • Blogger Emelie skrev 12 februari, 2010 21:15 detta:

    Nja, jag tyckte ju inte att den var så bra som jag tänkt mig tyvärr, Men så gillar jag inte "Fringe" heller så det är ju möjligt att du gillar den :)


    Blev det någon träning åt dig? :)

    Läste det där med att du kan koncentrera dig bättre med socker, det låter nästan som du är sockerberoende och måste ha dom där "kickarna" för att fungera "normalt". Kan tänka mig att kroppen är så van vid det så när den inte får det sviktar koncentrationen, du blir trött och kanske eventuellt fått huvudvärk någon gång? Det är ju inget roligt hur som helst, Hoppas det blir bättre när ljuset kommer igen :)

    Ha en mysig helg!

    Kramar  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 13 februari, 2010 11:59 detta:

    Härligt med en fungerande bil:) Ikväll känner jag på mig att jag kommer ha den där tv-kvällen med godis:P

    Svar: Haha nej dom är inte så smarta och dom berättar lite väl mycket ibland;P

    ja men har man mycket att göra är det inte så lätt att stressa mindre heller:/

    haha ja man gör ju det men det är ju i alla fall någon träning så:)

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)