10 februari 2010

Glänsande huv

Jag hämtade min bil på verkstaden igår med en jättefin glänsasnde motorhuv! Men har tyvärr ingen ny bild så jag la in en från i sommras. Skönt att skadan nån gjorde på min bil är borta, har gått och tänkt på den länge.
De på verkstaden var väldigt trevliga och var klara med min bil tidigare än jag trodde så jag bokade in en service hos dom också, så jag ska lämna in henne på fredag igen. Då blir jag 5500 kr fattigare.... storservice den här gången men det kan väl behövas för hon har gått så lite att inte så mycket blivit gjort på varje service. De gav mig också det glädjande beskedet att jag inte har nån kamrem i bilen utan har kedja så jag behöver inte oroa mig för en kamrem som kan behövas bytas eller gå av.

Förlåt att jag varit så inaktiv på bloggen! Men det har varit mycket i skolan, vilket också har förstört mitt nyttiga ätande.... ibland käns kilona så många att jag ger upp.

Etiketter: ,

10 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 10 februari, 2010 23:46 detta:

    Skönt att du fått tillbaka bilen och trevligt att det gick snabbare än väntat.=)

    Sv. Ja verkar skoj, tyvärr måste jag plugga i helgen så tror inte jag kommer att gå...

    Ja en hel del att läsa, har läst en del men resten får vara till imorgon de seminariet börjar först kl. 18:00..=/

    Ah, katter!=) Lyckades inte riktigt lista ut vad de föreställde.  

  • Blogger Kashaya skrev 10 februari, 2010 23:50 detta:

    Sv. Nej tycker inte heller Melodifestivalen är så bra sen de gjorde om den...  

  • Anonymous N I L M A skrev 11 februari, 2010 00:31 detta:

    helt förståeligt att prioritera skolan! måste verkligen plugga järnet imorgon för jag har en omtenta på fre :(

    sv: var missnöjd och besviken med den andra sidan så det blev så..  

  • Anonymous Classy skrev 11 februari, 2010 00:31 detta:

    Ja men visst är han :D

    Eh, sikta högt å kör hårt så ska du se att du klarar det :D Själv ska jag köra på naturdiet snart, då jädrans ska kilona rasa ;)

    Haft en bra dag annars sötnos? :)  

  • Anonymous Sandra skrev 11 februari, 2010 00:32 detta:

    Härligt härligt :)

    svar: Haha visst är det konstigt? Jag försöker äta nyttigt men det är någon som hela tiden motarbetar mina försök!

    Tråkigt men alla har sina ups and downs, du kommer tillbaka ska du se.

    Amsterdam? Åhh! En av mina absoluta favoritstäder. Var helt inne på att flytta dit ett tag men sen blev man kär och sambo och sen var det inte mer såna tankar :P  

  • Blogger Emelie skrev 11 februari, 2010 14:55 detta:

    Det är ju förståeligt om man inte orkar med att tänka på allt! Det blir nog bättre bara våren och sommaren kommer ska du se :)

    Jag har blivit lite bättre idag, har iaf fått i mig någon macka och cola så och orkat fixa lite här hemma :) Så det går åt rätt håll :)
    Skönt att du börjar bli frisk :)

    Har inga kompisar som är hästintresserade och sen bor jag på ett så pass litet ställe så det är väl bara privatägda hästar som finns häromkring tyvärr...

    kram  

  • Anonymous Anneli skrev 11 februari, 2010 14:59 detta:

    Ja, man ska får vara snäll mot bilen så är den förhoppningsvis snäll tillbaka =D Har förstått att det varit mycket att göra. Du brukar försvinna då, vilket är fullt förståeligt. Och det är ganska naturligt att det inte går så bra med maten när man är stressad. Det är bara att ta nya tag och köra på så gott det går.

    Tänk hur mycket mer du hade vägt om du inte gått ner lite och sen upp utan bara gått upp. Det brukar jag göra när vikten åker uppåt igen efter att man gått ner lite. Hoppas det gör dig lite gladare.

    Sv: Ja, just nu flyter det på bra. Är nöjd med hur det gått de senaste dagarna. Nu är det bara att se till att klara helgen. Ska inte iväg den här helgen, då blir det lättare att bestämma vad man ska äta. Så den här helgen kommer gå galant =D  

  • Anonymous Anonym skrev 11 februari, 2010 17:53 detta:

    bra att bilen är fixad! :)

    sv: oja :p

    /neafoshoo  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 11 februari, 2010 19:20 detta:

    Oh vad bra med trevliga människor:)
    Inte lia roligt att det kostar men så är det ju:P

    Svar: Tack:)

    nejdå det tror jag inte:)

    nej maten påverkar inte min hy så mycket heller men stressen är värst:P

    haha ja det är ju det men trivs man på ett gym så är det ju bra att man kan åka dit:)

    /E  

  • Anonymous Cissi skrev 12 februari, 2010 10:26 detta:

    Sicken fin bil ;)


    Stora blåbär? Vad är det? Var finns dom? =D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)