25 februari 2010

Mycket svårt....

Jag är väldigt stressad över att ha så mycket att göra i skolan, därför skriver jag inte så mycket här.
Idag har jag varit i skolan eller pluggat nästan hela dagen, förutom en sväng vi tog till verkstaden för att de skulle fylla i min servicebok, de hade glömt at göra det när jag hade bilen inlämnad.

Fastän jag har lagt nästan hela dagen på att plugga själv och med hon som jag gör ett arbete med så har vi knappt kommit frammåt. Den här kursens inlämninguppgifter är så svåra att förstå, anvisningarna är väldigt otydliga och det är svårt att förstå hur man ska göra om man väl förstår nåt. Så det kommer nog att bli pluggande i helgen när jag inte jobbar. Eftersom jag jobbar i helgen och därför bor hemma hos mina föräldrar så blir det nog inte så mycket bloggande gjort.

Etiketter: , ,

14 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 25 februari, 2010 23:40 detta:

    Jobbigt när man pluggar en hel dag och man ändå knappt får något gjort.=(

    Sv. Vad tråkigt att du inte kom ihåg den fören de stängt.
    Ja passade på att shoppa lite, gillar verkligen Body shop.=)

    Ja hasselbackare är gott, och inte såå jobbigt att göra men det tar ju lite tid. Vi brukar dela potatisarna i halvor så det går lite snabbare.

    Citron serien luktar riktigt gott. Tyckte först den luktade lite kemiskt men den luktar supergott och inte så starkt när man smörjer in sig med den.  

  • Anonymous Sandra skrev 26 februari, 2010 00:38 detta:

    Jobbigt att vara stressad.

    svar: Det blev en jättebra kväll och till slut, dygn.

    Svaren kommer någon gång imorgon.

    Haha absolut, en typisk tjejdrinkmix :)

    Haha aa man måste ha godis till film!

    Åh ja, nu är man trött på snö och kyla. Vår låter bra :)  

  • Anonymous Alexandra skrev 26 februari, 2010 02:51 detta:

    sv: ja grymt jobbigt:(
    tack fina du:)  

  • Anonymous Anneli skrev 26 februari, 2010 08:08 detta:

    Det är inte roligt när man får sådana uppgifter. Man blir så frustrerad då och stressad då =P Hoppas du lyckas få kläm på det snart.

    Sv: Jo, på helgerna måste man få släppa lite. Jag behöver dock lära mig att släppa lite och inte mycket (som det brukar bli). Tror nog att det hjälper viktminskningen, mest för att man vet att på helgen får man äta lite godare så då kan man hålla sig bättre i veckorna. Blir man för hård mot sig själv kommer man bara ge upp.

    Så nu sätter vi sikte mot en lagom unnar-helg =D  

  • Anonymous Anonym skrev 26 februari, 2010 10:55 detta:

    jobbigt med stressigt i skolan!

    sv: verkligen :)

    /neafoshoo  

  • Anonymous N I L M A skrev 26 februari, 2010 17:11 detta:

    skolan går ju alltid före! hoppas det går bra för dig :)  

  • Anonymous Fröken Viktig skrev 26 februari, 2010 18:19 detta:

    Fin blogg. Hoppas du får en mysig helg :)  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 26 februari, 2010 18:21 detta:

    Vad jobbigt attd et är svårt, men lycka till!:)

    Svar: Ja nu har jag beställt dom;P Hoppas dom passar!

    Jag vet inte, jag vågar inte ge ett sånt förslag, då får jag väl höra att jag får byga själv;) men det ska nog bli bra till sist hoppas jag:)

    Ja men man måste få unna sig:) Inte varje dag som jag lyckas göra dock;)

    /E  

  • Anonymous Dragana skrev 26 februari, 2010 20:30 detta:

    Duktig du är som ägnar så mycket åt plugg! =))  

  • Blogger Matilta skrev 27 februari, 2010 01:07 detta:

    Själv har jag ingen motivation till skola just nu. Har lov och borde göra skoluppgifter men jag vet att jag har ju tid på mig, så som vanligt så skjuter jag upp det tills dagen innan. Nix bra...

    Men du brukar ju fixa allt så det går nog bra den här gången också :D

    Kram!  

  • Anonymous Eva skrev 27 februari, 2010 18:13 detta:

    Oj, låter inte bra. Du får inte stressa för mycket. Försökt hinna med något som du mår bra av också. Ett avkopplande bad kanske? :-) Eller en långpromenad med en kompis?
    Take care!  

  • Anonymous Cissi skrev 04 mars, 2010 18:20 detta:

    Vi var i Egypten :)
    Var och när skulle ni åka? :)  

  • Anonymous Alexandra skrev 07 mars, 2010 09:14 detta:

    tråkigt att du inte skriver längre:(  

  • Anonymous emma härnqvist/perfektion skrev 08 mars, 2010 21:07 detta:

    va rar du är mot mig! jag har ätit it vå veckor nu och mår s bra så :) hehe

    jo jag vet, men de va jag som va lite förvirrad.

    allt bra med dig?  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)