17 februari 2010

Shopping

Igår hade jag hemmapluggdag, men eftersom den här kursen känns lite dåligt upplagd och skrivaren bråkade med mig så blev det inte så mycket gjort fastän det tog lång tid. Men jag tog ett litet uppehåll mitt på dagen för att åka och handla mat och passade då också på att gå in på The Body Shop för att förnya mitt medlemskap och köpa ansiktskräm eftersom min nästan var slut.
Som ni ser på bilden så fick lite mer följa med hem, hittade en ansiktsrengöring i samma serie som ansiktskrämerna (dag och nattkräm) som blir som ett skum man tvättar ansiktet med. Har provat det idag och det kändes riktigt bra. Jag fick även med en liten bodylotion och duschkräm i deras underbara doft Love etc.. och ett prov på en body lotion i deras spaserie. Älskar att handla på The Body Shop för jag får alltid med så mycket bra saker!

Idag va det långdag i skolan och sen mötte jag upp mattias vid hans jobb för att få åka med hem, efter det har jag fixat lite hemma och tittat på tv, det började ju ny säsong av Biggest looser idag! Eller ny vet jag inte... men ny för mig iallafall.
Maten har gått bra både igår och idag, inget godis! Skönt det för helgen kommer bli onyttig... ska ha en hel tjejhelg eftersom kompisar som bor långt bort kommer hem över helgen. Ska bli jättekul!

Etiketter: , ,

8 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 17 februari, 2010 21:54 detta:

    Härligt med lite Body shop shopping.=)

    Sv. Ja en bra tidning är kul, skönt som omväxling från skolböckerna.

    Ja riktigt hemskt när sådant händer, nästan ofattbart...  

  • Blogger Matilta skrev 17 februari, 2010 22:51 detta:

    Hej hej!
    Verkar som om det gemensamma temat i våra bloggar är shopping :D hehe. Underligt hur vi får tid och pengar till det som studenter ;)

    Jag följde förra säsongen av Biggest Loser nästan slaviskt, tänkte kolla ikväll också men jag bestämde mig för att nej, jag tänker lägga den tiden på annat! Kanske nästa säsong igen ;)

    kram på dig!  

  • Anonymous Anonym skrev 17 februari, 2010 23:22 detta:

    nice med shopping :)
    /neafoshoo  

  • Anonymous Classy skrev 17 februari, 2010 23:35 detta:

    Ja men visst är dom :)

    DU ser ut att ha shoppat hem en del mysgrejer :D

    Jag tror på dig i alla fall, satsa stenhårt och köp dig sedan något du verkligen velat ha :D

    Åh fy fan, då ska du ju självklart inte dricka såna drycker överhuvudtaget!

    Härligt att höra sötnos :) Jo då, här är det bara bra det med :)  

  • Anonymous N I L M A skrev 18 februari, 2010 00:16 detta:

    vill också shoppa lite där :)
    så deras ansiktskräm är bra?  

  • Anonymous Sandra skrev 18 februari, 2010 01:14 detta:

    Nice shopping, älskar bodyshop!!

    svar: Tack så mycket.

    Ja pastasallad är himla gott.

    VAd bra :) Då blev det semla för dig med, jag åt en halva bara för att haha. Gillar dom inte.

    Det förstår jag, har lite samma problem med det där. Nej det blir ju oftast den närmsta man är hos :)

    Nej det är ju lite svårt det där menmen.. det löser sig. Nej man vet ju inte vart man ska förrän sista minuten och då är det bara att lämna och leta nytt. Eller om det blir bra i år kanske vi stannar i ett par år till :)  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 18 februari, 2010 20:51 detta:

    Åhad härligt med lite nytt:) OCh att få lite saker med är aldrig fel;)

    Svar: Jag är rädd att han kommer göra det tyvär:/ Han sätter huvudet under och lägger tråden uppe på nacken och sedan går han som vanligt så att tråden glider uppe på ryggen längst med kroppen lixom:P man kan inte tro att han är en fullstor häst ibland;P så länge dom andra är i hagen är han det med men om han blir själv gör han sådär:P

    ja men har jag tur så får jag lite betalt;) Hoppas:P

    ja det hoppas jag med för nu kanske hon ska ta bort sina hästar där han står nu. Alltså hon ska sälja dom:P jag somb lev så nöjd att vi hittade ett ställe, suck:P varför kan jag aldrig få ha tur?:P

    /E  

  • Anonymous Anneli skrev 19 februari, 2010 08:21 detta:

    Vad härligt att kunna skämma bort sig själv lite. Hos oss håller vi stenhårt i pengarna just nu. Har inte haft så mycket kvar att leva på pga oförutsedda utgifter =P Men så länge vi klara oss är jag nöjd.

    Sv: Jo, lite ska man väl unna sig. Men jag har unnat mig lite och lite till varje dag nu. Det är ju inte så bra. Insett att jag behöver planera maten och framförallt laga mat. Har varit mest mackor, gröt och fil den här veckan.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)