19 februari 2010

Tjejhelg

Idag ska jag och 6 andra kompisar träffas och sova över, så det blir en riktig tjejhelg! Ska bli jättekul och jag tror killen tycker det är ganska skönt att få lite FF (flickvänfritt).
Så det blir festande två helger i rad, väldigt ovanligt för mig... För förra helgen firade vi mammas 50 års dag, jag va klädd som ni ser på den dåliga bilden, jag kan aldrig se normal ut på en bild!
Kläderna jag har på bilden köpte jag på rean på NOW för bara 170 kr (halva priset på halva priset), perfekt för en student!

Etiketter: ,

2 kommentarer:

  • Anonymous N I L M A skrev 19 februari, 2010 16:10 detta:

    ååh hoppas ni får det roligt :)  

  • Blogger Kashaya skrev 19 februari, 2010 18:26 detta:

    Låter som en trevlig helg, hoppas att ni får riktigt roligt! Jättebra pris på kläderna, väldigt fina.=)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)