31 mars 2010

Födelsedagsfirande x2

I söndags fyllde min sambo 24 år. Tänk vad tiden går fort! När vi träffades var han bara 20 år... Så vi hade födelsedagsfika i måndags för hans släkt och några i min släkt som kunde komma. Av mig fick han "Underworld - revolution" och "Ice age 2" på blueray, Sonic unleasched till PS3 och en PS3 kontroll.

Sen igår va det dax för nästa födelsedagsfirande när min lillasyster fyllde 19 år. Till henne gav jag en hallon body butter från the body shop och en ansiktskräm med solskyddsfaktor i också från the body shop.

Som ni kanske förstår så har det blivit extremt mycket onyttigt ätet de senaste dagarna... känns inte så bra.

Senare idag ska jag iväg till skolan på föreläsning. Läser två kurser paralellt nu som båda har mycket inlämningar så jag har ganska mycket att göra. Men jag ska försöka hinna med bloggen också!

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)