25 mars 2010

Jag är tillbaka!


Jag är tillbaka igen! Hade tentan i förrigår så jag hade tänkt skriva igår men det var en stressig dag som avslutades med huvudvärk så jag orkade inte sitta vid datorn då. Tentan är jag osäker på hur den gick, hoppas att jag klarade den i alla fall!
Idag håller jag på och städar och imorgon så åker jag hem till föräldrarna för att jobba, ska försöka hinna skriva när jag kommer hem på söndag men min sambo fyller år då så vi får se vad som hinns med.
Bilden är gammal, lyckades inte kopla ihop mobilen med datorn, får fixa det senare.

Etiketter:

10 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 26 mars, 2010 13:30 detta:

    ja hoppas du klarade den :)

    /neafoshoo  

  • Blogger Unknown skrev 26 mars, 2010 13:39 detta:

    Kul att du är tillbaka i bloggsvängen :)

    svar: Nej tjejkvällen orkade jag inte helt & hållet. Riktigt trött var jag.

    Skönt att ha det klart va?

    Nej det blir det verkligen inte. Godis är ett måste.

    Är det snö kvar hos er?? Vad tråkigt. Här är det riktig vår nu.  

  • Anonymous sandra skrev 26 mars, 2010 13:43 detta:

    ^^Var jag som svarade :)  

  • Anonymous Anneli skrev 26 mars, 2010 14:14 detta:

    Sv: Ja det blir ju lätt att man gör det när man är stressad. men du kommer igen. Det vet jag =D

    Ja, nu går det äntligen åt rätt håll igen. Har gått upp och ner mellan 66 och 67 ett tag nu. Men idag trillade jag äntligen under 66 och nu ska jag fortsätta neråt...

    Ha en superbra helg!  

  • Blogger Kashaya skrev 26 mars, 2010 15:53 detta:

    Håller tummarna för att du klarade tentan.=) Välkommen tillbaka förresten.

    Sv. Det hoppas jag med. Har svarat på allt iallafall sen återstår det att se om man svarat rätt också.=)

    Vad härligt att du köpt body buttern, alltid kul att testa någon ny doft.

    Ja att köpa små potatisar är smart. Det brukar vi göra när de har det och har de bara stor så delar vi dem.

    Ingen fara, ibland har man mycket att göra och studier/jobb o.s.v. måste ju komma före bloggen.  

  • Anonymous Classy skrev 26 mars, 2010 17:43 detta:

    Ja det var en riktig jobbig operation. Jag hade en "hallux valgus" knöl på fossingen som gjorde ont så de kapade bort den. Vet du vad det är för nått?

    Där ser man :) Hatar att stoppa i mig en massa sånt, men har blivit tvungen nu idag då jag haft sjukt ont. Men ska försöka undvika att ta dom och bara när det verkligen behövs.

    Ja men verkligen, välkommen tillbaks i alla fall :) Ska du hitta på nå skoj i helgen?  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 28 mars, 2010 15:31 detta:

    Jag hoppas och tror att du klarade tentan:)

    Svar: Jodå det gick bra att rida och jag hade en bra kväll:)

    nej han har inte rymt något mer tack och lov!:P hoppas han håller sig inne hela tiden bara så att vi kan stå kvar där:)

    /E  

  • Anonymous Eva skrev 28 mars, 2010 18:09 detta:

    Håller tummarna att det gick bra :-)  

  • Anonymous emma härnqvist/perfektion skrev 28 mars, 2010 22:47 detta:

    jobbigt när man fr vänta på svar så där.. ja på tentan, hur de gick. och inte veta liksom.

    hur har helgen varit då?  

  • Anonymous N I L M A skrev 30 mars, 2010 10:33 detta:

    håller tummarna för att du klarade tentan :D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)