19 april 2010

Förhoppningsvis tillbaka

Först var det tentan som tog tid, och sen började bloggen krångla... Hoppas att det ska fungera att publicera det här inlägget nu. Blogger har tagit bort att man kan publicera på FTP server vilket jag gjorde så nu har jag fått lägga tillbaka min blogg på blogger och vidarebefodrat anile.se till min gamla blogspot adress. Men ni kan fortfarande skriva anile.se för att komma hit.
Alla kommentarer har jag inte lyckats publicera tyvärr.

Idag blir det pluggande i massor ( ska iallafall försöka...) och sen när sambon slutar jobbet ska vi handla lite mat. Börjar bli tomt på saker som passar ihop.

Hoppas att ni har en bra dag med lika fint soligt väder som det är här!

Etiketter:

5 kommentarer:

  • Blogger Kashaya skrev 19 april, 2010 11:44 detta:

    Har också haft lite problem med blogger till och från den senaste tiden..

    Sv. Ja en del saker tycker jag med är riktigt snygga.=)

    Vad härligt att du klarade tentan!=) Äsch man behöver inte ha högsta betyg på allt, skönt att ha tentorna avklarade bara...

    Önskar dig välkommen tillbaka igen då.=)  

  • Anonymous N I L M A skrev 19 april, 2010 12:23 detta:

    varför har dom tagit bort det för? det låter ju riktigt dumt :S  

  • Anonymous alexandra skrev 19 april, 2010 14:59 detta:

    sv. jaa det var tråkigt :(
    men men^^

    ja självklart:) gillar ju din bblogg:D  

  • Anonymous Anonym skrev 19 april, 2010 16:31 detta:

    jobbigt när bloggen krånglar!

    sv: ja :)

    /neafoshoo  

  • Anonymous Dragana skrev 19 april, 2010 21:35 detta:

    Hoppas pluggandet gick bra!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)