20 april 2010

Underbara sol

Eftersom det var så fint soligt väder så tänkte sambon och jag grilla igår. Självklart så börjar det regna då på väg hem från affären.... fast regnet var konstigt. Vi satt och funderade på om det var vulkanaska i regnet för man såg regnet så bra. Sen när vi gick ur bilen så såg vi att det snöade! Fastän det var 9 + ute. Fast som tur är så har vi endå bara en elinnomhus grill så vi kunde grilla endå.

Bloggen fungerar fortfarande inte så bra. Ni som prenumererar på Anile.se på bloglovin ser inte att jag har skrivit nya inlägg eftersom dom läggs in på elina-electrica.blogspot.com. Så jag funderar på att flytta över min blogg till Wordpress. Vad tror ni om det?

Sandra(froggie.blogg.se): Jag kan inte komma in på din blogg och svara på din kommentar...

Etiketter: ,

9 kommentarer:

  • Anonymous Eva skrev 20 april, 2010 11:08 detta:

    Ja du, igår var det verkligen jättekonstigt väder.
    Där vi befann oss blev himlen plötsligt jättemörk sedan föll stora tunga snöflingor som nästan var som bollar. Har aldrig sett något liknande :-o  

  • Anonymous Dragana skrev 20 april, 2010 11:18 detta:

    Snö nu?! Alltså vädret har helt gått åt skogen.. :S  

  • Anonymous alexandra skrev 20 april, 2010 11:24 detta:

    sv: hihi jadå:D

    allt bra idag?  

  • Anonymous N I L M A skrev 20 april, 2010 12:00 detta:

    Wordpress är ett bra bloggverktyg! Du får komma till oss på Myshowroom :) Vi använder också oss av Wordpress-verktyg :)

    Förresten, jag tror Sandra har satt lösen på sin blogg och bloggar inte för tillfället! Det är i alla fall det senaste jag har hört..  

  • Blogger Kashaya skrev 20 april, 2010 12:14 detta:

    Fungerar sådan där inomhusgrillar bra?

    Sv. Ja det är sant, man brukar inte ha så mycket pengar så här precis innan lönen/studiemedlet kommer...

    Mm... har funderat på det med ibland men jag orkar inte...=/ Fungerar ok om man ser till att man inte har på blogger in draft funktionen för mig.

    Kommer nog bli bra ändå ska du se.=)  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 20 april, 2010 22:30 detta:

    Fick du min kommentar?

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 20 april, 2010 22:30 detta:

    mums med grillat!

    sv: vad bra för er :D

    /neafoshoo  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 20 april, 2010 22:30 detta:

    Det är ju vid plusgrader det snöar men jag är helst utan snö nu när det snart är maj;P
    Jag ska lägga till den här adressen på bloglovin så jag ser när du uppdaterar!:)

    Svar: Tack så mycket:)
    Jag praktiserar på en frisörsalong just nu:)

    /E  

  • Anonymous Anneli skrev 21 april, 2010 10:07 detta:

    Hoppas det löser sig med bloggen. Aldrig kul när det krånglar.

    SV: Upp är det ju. Bara det att jag bytt vägdag så startar om veckans plus/minus. Annars var det ju faktiskt +1,7 kg sen fredagen den 9 april. Men inte så farligt ändå med tanke på att det var efter en kass vecka och två kassa helger.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)